معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه دو گفت: به منظور حمایت از آسیب‌ریرگان اجتماعی منطقه دو نشستی در ستاد ساماندهی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، صابونچی، گفت: مرکز خدمات اجتماعی منطقه پیرو دستورالعمل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران و به منظور حمایت از افراد در معرض آسیب و آسیب‌دیده، اقدام به برگزاری نشست ستاد ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی در منطقه دو نمود.
 
صابونچی، افزود: در همین راستا دومین نشست ستاد در سال 92 با حضور اعضای این ستاد، با دستور کار  اجرای دستورالعمل شهردار منطقه مبنی بر ساماندهی افراد بی خانمان و کارتن خواب در فصل زمستان در سالن کنفرانس معاونت امور اجتماعی منطقه دو برگزار و مقرر شد، سازمان‌های زیربط، کلانتری، شهرداری و سازمان‌های مردمی طی همکاری مشترک اقدام لازم و هماهنگی را انجام دهند و شهرداران نواحی نه گانه نیز با اقدام به موقع، کافی و صحیح نسبت به استقرار و یا اعزام کارتن خواب‌ها و افراد بی‌خانمان اهتمام جدی‌تری نموده تا از هرگونه حادثه جانی برای این افراد در ماه‌های سرد ممانعت به ‌عمل آید.
 
وی تصریح کرد: حساس‌سازی شهروندان در خصوص ارائه گزارش به سامانه مدیریت شهری 137 در صورت مشاهده افراد آسیب‌دیده از دیگر برنامه‌های این نشست بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.