رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی آمادگی فدراسیون انجمن‌های ورزشی را برای ارتقاء و پیشرفت رشته دارت اعلام کرد و اظهار داشت: در حد توان آماده همکاری با انجمن دارت هستیم.

محمد علیپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسئولان انجمن دارت جهت ارتقاء و پیشرفت این رشته در سطح کشور تلاش‌های فراوانی انجام داده‌اند. برنامه‌ریزی‌های مناسب مسئولان انجمن و اجرایی کردن طرح‌های تدوین شده طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده از عوامل پیشرفت و گسترش این رشته در کشور بوده است.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی ادامه داد: انجمن دارت با برگزاری مسابقات مختلف در طول سال از جمله مسابقات لیگ، رقابت‌های قهرمانی کشور، جام برترین‌ها و چندین مسابقه دیگر زمینه را برای رقابت علاقه‌مندان در کشور فراهم کرده است. همین امر باعث می‌شود که در مسابقات بین المللی نیز نتایج بهتری را کسب کنیم.

علیپور افزود: فدراسیون راهکارهایی همچون جذب اسپانسر، برگزاری کلاس‌های بین المللی، استفاده از مربیان خارجی و انعکاس بیش از بیش فعالیت‌های دارت از طریق رسانه‌ها را عوامل رشد این رشته در کشور می‌داند.

وی تصریح کرد: فدراسیون انجمن‌های ورزشی جهت رشد و گسترش رشته دارت در کشور در بین جوانان و نوجوانان در حد توان خود آماده همکاری با انجمن دارت در زمینه‌های مختلف است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار