دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک گفت: در ادامه برگزاری کلاس‌های آموزش مدیریت بحران اماکن به منظور آمادگی پرسنل مرکز مخابرات شهید مفتح و مجتمع الغدیر، دوره آموزشی مدیریت بحران اماکن در آذر ماه برگزار می‌گردد.

فاتحی منش، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، افزود: ‌در این جلسه آموزشی شرکت‌کنندگان با توجه به شرایط خاص بروز بحران و مشکلات متصور در زمان وقوع آن، با شرایط به‌وجود آمده در هنگام وقوع بحران آشنا می‌شوند و به منظور ایجاد آمادگی بیشتر جهت بهره‌‌برداری از کلیه توانایی کسب شده در خصوص نحوه مدیریت بحران آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.
 
فاتحی منش، اظهار داشت: در ادامه برگزاری کلاس‌های آموزش مدیریت بحران در قالب اجرای طرح‌های دوام، مدیریت بحران اماکن و آموزش‌های همگانی در حال اجراست، شهروندان ساکن محلات تجریش، دزاشیب، محمودیه، ولنجک، شهرک شهید محلاتی ضمن شرکت در این کلاس‌ها با اهمیت مدیریت بحران آشنا می‌شوند.
 
فاتحی منش، خاطرنشان کرد: دوره آموزشی بحران نیز در سرای محله تجریش برگزار شد و در این دوره آموزشی شرکت‌کنندگان با وضعیت روحی و روانی بازماندگان حوادث در زمان وقوع بحران آشنا شدند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مدیریت ، بحران ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار