کشتي گيران قمي هفته آينده در تلاش براي کسب مدال از رقابت‌هاي کشتي فرنگي قهرماني کشور برابر حريفان خود به روي تشک مي روند.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران قم، با برنامه ريزي کميته اجرائي مسابقات اين فدراسيون، رقابت‌هاي کشتي فرنگي قهرماني بزرگسالان کشور در روزهاي پنجم تا هفتم دي ماه در سالن شهداي هفتم تير تهران برگزار مي‌شود در حالي که اين پيکارها در هفت وزن با حضور برترين هاي کشور برگزار مي شود.

اين هفتاد و چهارمين دوره مسابقات قهرماني کشتي فرنگي بزرگسالان کشور است و رقابت کشتي گيران شرکت کننده در اوزان 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کيلوگرم و با يک کيلوگرم ارفاق وزن برگزار خواهد شد در حالي که کشتي گيران 18 سال به بالا مجاز به شرکت در اين مسابقات هستند.

در حالي که تمامي مقررات داوري و جدول فيلا برابر آخرين تصميمات اعلام شده اجراء خواهد شد، وزن کشي اوزان 55، 60؛ 96 و 120 کيلوگرم عصر روز پنج‌شنبه پنجم دي ماه و وزن کشي اوزان 66، 74 و 84 کيلوگرم عصر روز جمعه ششم دي ماه انجام مي شود و طبق برنامه ريزي صورت گرفته، مسابقات آنان بر روي سه تشک به ترتيب روزهاي ششم و هفتم دي ماه برگزار خواهد شد.

 

اين در حالي است که به نفرات اول، دوم و سوم اين مسابقات حکم و مدال اهداء خواهد شد و فني‌ترين کشتي‌گيران اين دوره برابر جدول مسابقات حکم مي گيرد، ضمن اينکه به مربي نمونه با نظر کميته اجرايي اين دوره از مسابقات حکم اهداء خواهد شد.

از سوي ديگر به بهترين کشتي گير از نظر اخلاق با نظر کميته اجرايي مسابقات حکم اهدا خواهد شد و بهترين تيم با نظر ميزبان و کميته اجرايي  معرفي و کاپ اخلاق مي گيرد، در حالي که به تيم‌هاي اول، دوم، سوم کاپ قهرماني اهداء خواهد شد و حداقل چهار و حداکثر هشت کشتي گير برتر هر وزن اين مسابقات با نظر کادر فني مجوز حضور در مسابقات نهايي انتخابي تيم ملي بزرگسالان را کسب خواهند کرد./س

 

برچسب ها: قم ، کشتی ، قهرمانی کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.