کميسر عالي پناهندگان سازمان ملل در گفتگو با الجزيره انگليسي تاکيد کرد، جامعه بين المللي به پناهندگان سوري کمک‌هاي کافي ارائه نکرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الجزيره انگليسي ؛ مجري اين شبکه ابتدا گفت، سازمان ملل بزرگترين عمليات درخواست کمک را در تاريخ اين سازمان آغاز کرده است. سازمان ملل تلاش دارد، شش و نيم ميليارد دلار کمک از کشورهاي مختلف جهان براي رسيدگي به شرايط وخيم آوارگان سوري و همچنين شهروندان سوري که در داخل اين کشور از خانه و کاشانه خود رانده شده‌اند، جمع‌آوري کند. براساس تخمين‌هاي سازمان ملل، تقريباً دو و نيم ميليون سوري به علت ادامه جنگ داخلي در اين کشور، از مناطق جنگ‌زده گريخته‌اند. 

آنتونيو گوتيرز، کميسر عالي پناهندگان سازمان ملل در گفتگوي اختصاصي با اين شبکه درباره شرايط وخيم آوارگان سوري در اردوگاه‌هاي پناهندگان و نياز مبرم آنان به کمک‌هاي بين المللي گفت، البته مهم است ابتدا اشاره کنم که بسياري از کشورهاي دنيا با ما اعلام همبستگي کرده و کمک‌هايي به پناهندگان سوري نيز ارائه کرده‌اند، اما مشکل اصلي اين است که نيازهاي اين آوارگان آنچنان وسيع و گسترده است و شرايط آنچنان بحراني است که تمامي کمک‌هايي که تاکنون شده، اصولاً کافي نبوده است.

انتهای پیام /
برچسب ها: مهاجر ، سازمان ، ملل ، سوریه ، پناهنده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار