كارت اعتباري بيمه ملت يكي از خدمات جديد غيربانكي است كه شما از طريق آن مي توانيد به صورت اقساطي خريدهاي خود را انجام بدهيد.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، دارندگان اين كارت مي توانند بعد از مراجعه به فروشگاه و انتخاب كالا يا خدمات مورد نياز، خريد خود را با پرداخت حداقل 20 درصد ارزش آن كالا به صورت نقدي انجام دهند و مبلغ باقيمانده را از طريق كشيدن كارت اعتباري در دستگاه كارت خوان فروشگاه هاي مجاز و طرف قرارداد اين شركت بيمه اي انجام دهند.

مزيت اين روش خريد به وام هاي بانكي آن است كه براي خريد اقساطي نياز به ضامن يا پرداخت چك نداريد و يك ماه بعد از  خريد شروع به پرداخت اقساط خود كنيد. در اين روش خريد به ميزان جمع اقساط از اعتبار كارت كم مي شود و با پرداخت به موقع هر قسط، اعتبار كارت به ميزان قسط پرداختي شارژ مي شود و دارنده كارت مي تواند مجددا از آن استفاده كند.

نحوه دريافت كارت اعتباري بيمه ملت

كليه سازمان ها، موسسات و شركت هاي دولتي و خصوصي مي توانند پس از امضاي قرارداد كارت اعتباري با شركت بيمه ملت براي هر يك از پرسنل خود كارت اعتباري دريافت كنند.
بيمه گذاران بيمه هاي زندگي بيمه ملت مي توانند تقاضاي خود براي دريافت كارت اعتباري بيمه ملت را به نماينده بيمه خود ارايه دهند.

اعضاي هيئت علمي دانشگاه ها، پزشكان، دندانپزشكان و وكلا مي توانند به صورت مستقل يا از طريق دانشگاه ها، كانون يا انجمن خود براي دريافت اين كارت از طريق شركت بيمه ملت اقدام كنند.

براي دريافت ليست فروشگاه ها و مراكز خريد طرف قرارداد كارت اعتباري بيمه ملت مي توانيد به سايت اينترنتي www.mellatcard.ir  مراجعه كنيد يا از طريق تماس با مركز ارتباط با مشتريان بيمه ملت با شماره 021-85333 از ليست اين فروشگاه ها باخبر شويد.

انتهاي پيام/



هفت صبح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار