مرکز خلاقیت و مهارت‎های یادگیری موسسه علمی آینده ‎سازان، دوره آموزش محاسبه ذهنی(چرتکه) را برای دانش‎آموزان مقطع ابتدایی و کودکان گروه سنی 5 تا 12 سال برگزار می‎کند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، این دوره 12 ترم بوده که در مدت دو سال به پایان می‎رسد و شرکت‎کنندگان این دوره به دو زبان فارسی و انگلیسی آموزش خواهند دید و آمادگی شرکت در مسابقات کشوری و بین‎المللی محاسبه ذهنی را کسب می‎کنند.
 
دانش‎آموزان مدارس ابتدایی برتر برای شرکت در این دوره از تخفیف ویژه برخوردار خواهند بود و در پایان دوره به شرکت‎کنندگان گواهینامه اعطا می شود.
 
در این دوره که بر اساس نرم جهانی و با اقتباس از کشور ژاپن، به همراه بسته کامل آموزشی برگزار می‎شود به جای استفاده از یک دست برای جاب‎جایی مهره‎ها در چرتکه استفاده از دو دست برای به حرکت درآوردن مهره‎ها برای محاسبه ریاضی به کودکان آموزش داده می شود.
 
در این دوره آموزشی کودکان با استفاده از اصول آموزشی چرتکه ژاپنی در کنار محاسبات ذهنی و روش های پیشرفته و چند رسانه‎ای مبتنی بر یادگیری برای کودکان، توانایی انجام محاسبات ریاضی را به‎ صورت کاملا حرفه‎ای، سریع و دقیق بر روی چرتکه و ذهن خود کسب می‎کنند.
 
همچنین، کودکان بعد از یادگیری و آشنایی با مراحل اولیه کار با چرتکه بعد از مدتی با تصور چرتکه به‎ صورت مجازی و ذهنی قادر خواهند بود مسایل ریاضی را به ‎صورت تصوری و ذهنی انجام دهند.
 
انتهای پیام /
برچسب ها: مدرسه ، آموزش ، مقطع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار