معاون سياستگذاري و نظارت راهبردي معاونت علمي رياست جمهوري از اعطاي 200 ميليارد تومان اعتبار تحت عنوان کمک بلاعوض براي توسعه تحقيقات و طرح‌هاي پژوهشي براي سال آينده در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، قاضي‌نوري معاون سياستگذاري و نظارت راهبردي معاونت علمي رياست جمهوري در مراسم سومين جشنواره پژوهش صنعت، معدن و تجارت گفت: دولت براي توسعه طرح‌هاي تحقيقاتي و پژوهشي در کشور حدود هزار ميليارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وي افزود: از اين يک هزار ميليارد تومان اعتبار 200 ميليارد تومان به صورت کمک بلاعوض براي توسعه تحقيقات و پژوهش پرداخت مي‌شود.

معاون سياستگذاري و نظارت راهبردي معاونت علمي رياست جمهوري با اشاره به اينکه بايد وزارت صنعت، معدن و تجارت نقش خود را در فناوري و مديريت آن به رسميت بشناسد اظهار داشت: وزارت صنعت، معدن و تجارت مي‌تواند با ساماندهي تقاضا و نيز طرح‌هاي تحقيقاتي و پژوهشي نقش خود را به عنوان محور در حوزه فناوري‌ها ايفا کند.

وي با تأکيد براينکه در سالهاي گذشته بسياري از منابع و وقت کشور مصروف ناهماهنگي‌ها ميان دستگاه‌ها شده گفت: ديگر نبايد بگذاريم منابع کشور در مسير ناهماهنگي دستگاه‌ها و سازمان‌هاي بالاي کشور با يکديگر اتلاف شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: طرح ، پژوهش ، وام ، بلاعوض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار