عضو هیات رییسه اتاق ایران گفت: با مدیریت دولتی نمی توان بنگاههای سود ده و پیشرو داشت.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، «محمود اسلامیان»در نشست فعالان اقتصادی و مسوولان استان اصفهان و معاون امور اقتصادی وزارت اطلاعات در سالن اجتماعات اتاق اصفهان مهمترین مساله کشور را دولتی بودن 80 درصد اقتصاد کشور بیان کرد و گفت:ساختار سیاسی کشور در ابتدا باید تفکر اقتصاد دولتی را اصلاح کند زیرا با مدیریت دولتی نمی توان بنگاههای سود ده و پیشرو در سطح داخل و خارج داشته باشیم.

وی از رییس جمهور خواست که پرچم تولید و اشتغال زایی در کشور را بردارد و تمام بخش ها را در این راستا هماهنگ سازد.

عضو هیات رییسه اتاق ایران معوقات بانکی را نوعی بازی باخت-باخت بین بانکها و بنگاههای اقتصادی مطرح کرد و گفت:رونق اقتصادی باعث کاهش معوقات بانکی می شود .

اسلامیان سو مدیریت را بزرگترین عامل خشکی رودخانه زاینده رود عنوان کرد و گفت:تمدن و فرهنگ اصفهان بدون رودخانه زاینده رود بوجود نمی آمد و این در حالیست که بهترین مناطق کشاورزی شرق اصفهان به دلیل بی آبی معطل مانده است .

نایب رییس اتاق اصفهان هم در این نشست گفت:استان اصفهان امروز با چالش های جدی از جمله کم آبی،افزایش وسایط نقلیه،آلودگی هوا و موانع متعددی پیش روی واحدهای تولیدی روبروست.

سهل آبادی حمایت مسوولان دولتی بخش های مختلف را از تولید خواستار شد و گفت:چنانچه یک واحد تولیدی به دلیل مشکلات تعطیل شود تبعات سنگینی بر روی جامعه خواهد گذاشت و مسوولان دولتی با پیشگیری می توانند از بروز این اتفاقات جلوگیری کنند ./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.