مدیر کارخانه نئوپان خلخال از افزایش 6 درصدی تولیدات این کارخانه در 9 ماه اخیر نسبت به زمان مشابه سال گذشته خبر داد.

شهرام دشتی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل افزود: این افزایش برغم اعمال تحریم های شدید از سوی بیگانگان در سایه تلاش و پیگیری کارکنان کارخانه نئوپان خلخال حاصل شده است.

وی پیش بینی کرد این افزایش به 10 درصد تا پایان سال جاری برسد.

مدیر کارخانه نئوپان خلخال گفت: در حالی که حداکثر تولید کارخانه نئوپان خلخال در 25 روز آذرماه سال گذشته 431 هزار و 705 ورق نئوپان بود این میزان با تلاش مضاعف کارکنان و اجرای طرح توسعه و بهسازی خط تولید ورق نئوپان به 452 هزار و 541 ورق در مدت مشابه امسال افزایش یافته است.

دشتی همچنین از تلاش برای راه اندازی خط تولید نئوپان ملامینه و روکش دار در این کارخانه در آینده نزدیک خبرداد و افزود: اقدامات لازم از سوی مدیریت کارخانه در این زمینه انجام شده است.

وی گفت: این پروژه مراحل پایانی خود را طی می کند و برای خرید دستگاه ها و تجهیزات تولید ورق نئوپان ملامینه با دو شرکت آلمانی و چینی قرارداد لازم منعقد شده است.

مدیر کارخانه نئوپان خلخال اظهار کرد: با تکمیل و یهره برداری از این پروژه که برای راه اندازی آن یک میلیون و 200 هزار یورو سرمایه گذاری می شود زمینه اشتغال مستقیم 20 نفر و زمینه فعالیت غیرمستقیم

800
نفر ایجاد می شود.

وی با بیان این که محصول نئوپان تولید شده در این کارخانه از لحاظ کیفیت از بهترین نوع نئوپان بوده و نئوپان تولید شده پیش فروش می شود افزود: بیشترین تولید کارخانه نئوپان خلخال به استان های اردبیل ، قم و اراک ارسال می شود.

کارخانه نئوپان خلخال وابسته به بنیاد مستضعفان از سال 77 راه اندازی شده و هم اکنون 250 نفر در آن مشغول فعالیت هستند/س.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.