سرپرست مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی از واگذاری دو هزار و 38 واحد مسکن مهر در قالب قراردادهای پنج ساله، تفاهم نامه، خودمالک و 99 ساله تا کنون در خمین خبر داد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده تا پان سال جاری 994 واحد جدید نیز تکمیل و تحویل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، شارقی افزود: با تحویل این تعداد واحد مسکونی تا اسفند ماه سال جاری ،تنها 80 واحد مسکن مهر قرارداد تفاهم نامه باقی مانده نیز در سال آینده تکمیل و بهره برداری خواهد شد.

وی از اجرا و تکمیل زیرساخت های اشتراک گاز ، برق ، آب و تلفن در بخش عمده ای از سایت مسکن مهر این شهرستان را یادآور شد و گفت: از تعداد مسکن مهر تحویل شده تا کنون 40 واحد مربوط به قرارداد تفاهم نامه،589واحد خودمالک ،یک هزار و 233واحد تعاونی و 176 واحد قرارداد ساله بوده که از همه خدمات رفاهی برخوردار هستند.

شارقی پرداخت نشدن معوقات مالی از جمله بدهی مالیاتی و بیمه از سوی برخی از اعضا و تعاونی ها را عمده مشکلات مسکن مهر خمین ذکر کرد و افزود: فرایند اجرایی این معضل نیز مراحل پایانی خود را طی می کنند.

وی بیان کرد: عدم عملی شدن مصوبات بیمه و مالیات مسکن های مهر که در دوران دولت گذشته ابلاغ شده بود سبب سردرگمی تعاونی ها در راستای اخذ تسویه حساب با بیمه و مالیات جهت دریافت پایان کار شده است.

شارقی ادامه داد: دریافت نکردن پایان کار باعث شده است که سود دوران مشارکت تسهیلاتی به علت عدم انجام فروش اقساطی افزای پیدا کند./س
/
برچسب ها: مسکن مهر ، خمین ، شهرسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.