مدیرکل ثبت احوال استان چهارمحال و بختیاری با هشدار نسبت به افزایش طلاق در این استان گفت: میزان واقعه طلاق در این استان از میانگین کشوری بالاتر است.

عبدالرسول غزالی، در نشست ماهانه ائمه جمعه استان چهارمحال و بختیاری با حضور مجمع نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی، با ارائه گزارشی از فعالیت های این اداره کل، از افزایش آمار طلاق در استان خبر داد.
وی افزود: از هر یکصد ازدواج در استان چهارمحال و بختیاری، 10 مورد آن به طلاق می انجامد که این میزان از میانگین کشور بالاتر است.
غزالی، همچنین از آغاز صدور کارت ملی هوشمند در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این کارت هوشمند تا سال 95 جایگزین همه مدارک هویتی شهروندان می شود.
رئیس مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با تجلیل از نقش وحدت آفرین روحانیان در جامعه، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی در همه ابعاد موفق بوده است.
حمیدرضا عزیزی گفت: اگرچه در بخش اقتصاد نیز کاستی هایی وجود دارد، دلیل آن نیز نبود برنامه مدون و توجه نکردن به تولید ملی از سوی برخی دولت هاست.
مجید جلیل سرقلعه نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی نیز به هفته پژوهش اشاره و آن را با مسائل فرهنگی استان گره زد و اظهار داشت: امروزه کشور به شدت نیازمند پژوهش کاربردی در همه عرصه هاست./ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.