دبیر گفتمان های دینی سازمان تبلیغات اسلامی از برگزاری بیش از 121 هزار گفتمان دینی ویژه دانش آموزان در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، مسعود حداد در جمع خبرنگاران استان مرکزی در اراک گفت: گفتمان های دینی به صورت سازماندهی شده از سال 85 به عنوان یک طرح عظیم در سراسر کشور به منظور تعمیق باورهای دینی در بین جوانان و نوجوانان به اجرا در آمد.

وی ادامه داد: در اجرای تفاهم نامه سازمان تبلیغات اسلامی با آموزش و پرورش 12 میلیون نفر از سال 85 تا پایان سال 91، تحت پوشش برنامه های طرح گفتمان دینی قرار گرفته اند.

حداد بیان کرد: گفتمان دینی به معنی تعامل و ارتباط چهره به چهره بین استادان و دانش آموزان است که با هداف ارتباط موثر بین دانش آموزان و روحاینان اعزامی و پاسخ به سوالات و شبهات نسل جوان اجرا می شود.

دبیر گفتمان های دینی کشور ادامه داد: محورهای گفتمان های دینی تقویت اعتقادات دینی، عفاف و حجاب، سبک زندگی اسلامی، مهارت های زندگی ، فناوریهای نوین ارتباطی، جنگ نرم، آسیب های اجتماعی و پیشگیری از انحرافات فکری بوده است.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیزبا یاد آوری طرح فعالیت بانوان فرهیخته گفت: در استان مرکزی 35 بانوی فرهیخته از بانوان حوزوی و دانشگاهی در این طرح فعالیت دارند که پیش بینی می شود این تعداد به 50 بانوی فرهیخته برسد.

حجت الاسلام قربانپور افزود: نشستهای بانوان فرهیخته هر دو ماه یکبار در اداره تبلیغات برگزار می شود و در آنها در خصوص مسایل این قشر تصمیم سازی می شود./ش
/
برچسب ها: گفتمان ، دانش آموز ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.