یکصد و دوازدهمین جلسه ی شورای مسکن مهر استان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد، محمدحسن واحدی در این جلسه با بررسی گزارش هفتگی کمیته ی فنی استانداری در مورد وضعیت مسکن مهر گلبهار گفت: از هفته ی آینده ی این بازدیدها بایستی با حضور مدیران دستگاه های خدمات رسان و در طی یک روز صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی از برگزاری کارگروه امور زیربنایی مسکن مهر ذیل کمیته ی فنی با هدف بهبود اقدامات شورای مسکن استان خبر داد و اظهار داشت: جلسات این کارگروه به صورت هفتگی برگزار و مصوبات آن جزو مصوبات شورای مسکن به شمار می رود و لازم الاجرا خواهد بود.

وی با اشاره به این که برخی از انبوه سازان با دریافت وجوه غیرقانونی زمینه ی سودجویی از متقاضیان مسکن مهر را فراهم کرده اند، تاکید کرد: پرداخت هرگونه وجه به شکل مستقیم از طرف متقاضیان به انبوه سازان ممنوع است و بایستی توسط دبیرخانه اطلاع رسانی و مطابق ضوابط ابلاغی اقدام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی از تهیه ی پیش نویس دستورالعمل مسکن اجتماعی در سطح ملی خبر داد و گفت: در این پیش نویس، علاوه بر بانک مسکن از ظرفیت سایر بانک ها نیز برای پرداخت تسهیلات استفاده خواهد شد./ز

برچسب ها: پرداخت ، وجه ، ممنوع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.