مدیر دفتر بهبود بهره‌وری و تحقیقات آب و فاضلاب شهری مازندران گفت: هفت اختراع و طرح پژوهشی مجموعه آبفای شهری مازندران در چهاردهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فنآوری تهران شرکت داده شد.

شفاعی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛ افزود: چهاردهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری کشور با حضور 30 شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی برگزار شد.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه در 20 غرفه که در آن دانشگاه‌ها، پژوهشکده‌ها و پارک‌های علم و فناوری شرکت داشتند با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و وزیر علوم و تحقیقات و فنآوری با شعار پژوهش و فناوری کلید توسعه پایدار در محل نمایشگاه‌های دائمی تهران آغاز شد.

مدیر دفتر بهبود بهره‌وری و تحقیقات آبفای مازندران با بیان اینکه برپایی این نمایشگاه فرصت خوبی است تا شرکت‌های فعال در این صنعت اختراعات، ابداعات و پژوهش‌های خود را در معرض بازدید دست‌اندرکاران و متخصصان قرار دهند، گفت: شرکت آبفای شهری مازندران با هفت اختراع و طرح پژوهشی در این رویداد بزرگ شرکت کرده تا با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت فعالیت‌ها و نوآوری‌های خود را هدایت کنند.

وی با اشاره به لزوم ارائه توانمندی‌ها و ابداعات جدید شرکت آب و فاضلاب مازندران در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تصریح کرد: این شرکت همگام با سایر شرکت‌ها در چهاردهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری برترین دستاوردها، ابداعات، عملکرد و پژوهش‌های خود را در راستای آبرسانی با بهره‌گیری از کارشناسان بومی حضوری چشمگیر داشته باشد.

شفاعی هدف از حضور در این نمایشگاه را ارایه تحول‌ها و پیشرفت‌های صنعت آب و فاضلاب، معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌های فنی و تخصصی این صنعت، ایجاد و تقویت ارتباط‌های علمی و فراهم کردن بستر مناسب برای همکاری‌های مشترک و تبادل اطلاعات و آگاهی از آخرین دستاوردهای علمی آبفای شهری مازندران دانست.

این مسئول گفت: دستگاه سطح‌یاب آب چاه، دستگاه نشت‌یاب، دستگاه تسترکلر کنتور آب، ماکت دستگاه اتوماتیک خنثی‌سازی گاز، ماکت سقف برقی متحرک، بنر، استند، پوسترهای پژوهشی و کتاب آشنایی با چند پمپ در صنعت آب و فاضلاب از اختراعات و ابداعات همکاران شرکت آب و فاضلاب مازندران بوده که در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

وی در پایان یادآور شد: چهاردهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری با شعار پژوهش و فناوری کلید توسعه پایدار از 23 تا 27 آذر امسال در محل دائمی نمایشگاه تهران برگزار می‌شود.
انتهای پیام./ز
برچسب ها: اختراع ، طرح ، پژوهش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.