حجت الاسلام والمسلمین دکتر علوی دیشب درنشست اعضای شورای تأمین استان کرمان با اشاره به اهمیت کار سربازان گمنام امام زمان(عج) در تأمین امنیت گفت: احساس امنیت موجب شکوفایی اقتصادی درکشور می شود و با جذب سرمایه گذاری درزمینه های اقتصادی نیزمی توان زمینه ایجاد امنیت را فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، وزیراطلاعات با اشاره به اهمیت همدلی و تفاهم در میان نیروهای معتقد به نظام مقدس جمهوری اسلامی بر برخورد قاطع و کوبنده با عاملان نا امنی ازجمله اشرار مسلح و قاچاقچیان مواد مخدر تأکید کرد وگفت : عاملان نا امنی و شرارت هیچگاه روی آرامش نخواهند دید.

وزیر اطلاعات که با هدف معرفی مدیرکل جدید اطلاعات استان به کرمان سفرکرده است ، با اشاره به یکرنگی و صفای مردم این استان فضای همدلی و تفاهم در بین مدیران کرمان را خوب ارزیابی کرد و افزود: نباید حب و بغض ها و غرض ورزیها برتلاش برای ساختن کشور سایه بیندازد.
وی فرهنگ را زمینه بالندگی امنیت و اقتصاد در کشور دانست وگفت: حفظ دستاوردهای اقتصادی وامنیتی نیز تنها درسایه پرورش فرهنگ دینی درمیان آحاد جامعه میسّر است .
دراین نشست با قدردانی از تلاشهای آقای امجد ، مدیرکل سابق اطلاعات استان کرمان، آقای جباری به عنوان مدیر کل جدید اطلاعات استان کرمان معرفی شد./س

برچسب ها: امنیت ، قانون ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.