نایب ریيس شوراي اسلامی شهر تهران گفت: نمادهاي تهاجم فرهنگی در جامعه اسلامی ایران متاسفانه وجود دارد و ضروری است تا ابزارهای مقابله ای برای حذف این نمادها در پیشروی از الگوشدن برای جوانان مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ؛مرتضي طلايي در نخستین یادواره 31 تن از شهدای شهرداریهای مازندران در حسینیه لاله های زهرایی آمل افزود: ترویج فرهنگ شهدا، دفاع مقدس و نهادینه کردن این فرهنگ در میان نسل فعلی جامعه ونیز نسل های آینده می توان به مقابله به مثل در برابر تهاجم های فرهنگی غرب به در جامعه اسلامی ایران امیدوار بود.

وی ادامه داد: برگزاری یادواره های شهدای ونیز زنده نگه داشتن همیشگی یاد ونام شهدا در هر محفل ومجلسی کمتر از ارزش شهادت نیست واین موارد باعث احترام به شهدا ونیز خانواده های انان نیز خواهد شد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: استان مازندران همواره در برگزاری یادواره های شهدا در کشور پیشتاز بوده و اقدام شهرداری آمل در برگزاری نخستین یادواره 31 تن از شهدای شهرداریهای مازندران ارزشمند ، قابل تقدیر و الگویی برای دیگر شهرداریهای کشور است.

سردار طلایی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران و دوران دفاع مقدس در امتداد قیام عاشورا بوده است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در واقع انقلاب عاشورایی بوده و یادآوری والگوگیری از هر دو واقع کشور و انقلاب ما را در برابر هر گونه تهدید و توطئه های بیگانگان بیمه خواهد کرد.

وی افزود: آسیب شناسی از مشکلات موجود در کشور و برطرف کردن آن به دست مسئولان دلسوز ومتعهد کشور باعث افزایش امید مردم به امورات جاری ونیز تداوم پشتیبانی از نظام وانقلاب خواهد شد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران، یادآورشد: حرکت با بصیرت وانقلابی در زنده نگه داشتن همیشگی یاد وخاطره شهدا و دعوت از همه مردم به ایستادگی وثابت قدم ماندن در راه وآرمانهای امام وشهدا وتبعیت از رهنمودهای رهبری بیش از هر زمان دیگری در کشور نیاز وضروری دارد
انتهای پیام/ز
برچسب ها: جامعه ، اسلامی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.