مدير اداره سلامت شهرداري منطقه 19، از برگزاري سمينار آموزشي آيين همسرداري در محلات اين منطقه خبر داد.

فاطمه داداش‌زاده، در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاري سمينار آموزشي آيين همسرداري در محلات منطقه 19 با تأكيد بر چگونگي همدلي در زندگي مشترك در دستور كار اداره سلامت شهرداري اين منطقه قرار دارد.

وي، با بيان توضيحات بيشتر افزود: در اين طرح شهروندان با نكات، آموزنده‌اي از جمله اهميت و ضرورت همدلي در روابط همسران و راهكارهاي تبديل شدن به همسران همدل آشنا خواهد شد.

دادش‌زاده، با اشاره به نحوه‌ي اجراي اين طرح گفت: در اين طرح كارشناسان اجتماعي و سلامت شهرداري منطقه 19، موضوع‌هاي مختلف پيرامون اهميت همراهي و همدلي با طرف مقابل، راهكارهاي تشخيص احساسات و هيجانات همسر خود، كاهش ميزان چالش‌ها و اختلاف‌ها در خانواده‌ها را به شهروندان آموزش مي‌دهند.

وي با اشاره به اقدامات اجرايي اين طرح گفت: برگزاري دوره‌ها و كارگاه‌هاي آموزشي آيين همسرداري با تأكيد برچگونگي همدلي در زندگي مشترك در خانه سلامت سرداران شهيد ويژه اعضاي كانون مادر و كودك با حضور بيش از 40 نفر از شهروندان از اقدامات اجرايي اين طرح است.

داداش‌زاده، در پايان با اشاره به اقدامات ديگر اداره سلامت شهرداري منطقه 19 افزود: ارائه خدمات اندازه‌گيري قد، وزن، پوست و مو، دهان و دندان در مدارس منطقه 19، برگزاري مسابقات ورزش در رشته‌هاي واليبال، آ‌مادگي جسماني، طناب زني، دارت و روپايي از اقدامات ديگر اداره سلامت شهرداري منطقه 19 است.
انتهاي پيام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار