نخست وزير سوريه تأکيد کرد قتل عام‌هايي که گروه هاي تروريستي عليه سوري‌ها مرتکب مي‌شوند به ويژه اقدامات اخير تروريستي آنها در شهرک مسکوني کارگري عدرا در ريف دمشق با چراغ سبز عربستان ، ترکيه و برخي ديگر از کشورهاست.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه، وائل حلقي در ديدار با سرلشکر عدنان مخلوف رئيس انجمن کهنه سربازان سوري از نقش بزرگ کهنه سربازان و دفاع و فداکاريها و پايداري آنها در مقابل دشمن صهيونيستي و همه دشمنان وطن در داخل و خارج قدرداني و خاطر نشان کرد سوري‌ها از پيروزي هاي کهنه سربازان الهام گرفته‌اند و معناي صبر و پايداري را از آنها آموخته‌اند.

حلقي تأکيد کرد به لطف همبستگي ملت و ارتش ، همه کانون‌هاي جنايتکار ريشه‌کن و پيروزي محقق خواهد شد.

حلقي تأکيد کرد دولت سوريه بدون پيش شرط در کنفرانس ژنو دو شرکت خواهد کرد و راهکاري نيز به غير از راهکار سياسي وجود نخواهد داشت و امتياز نيز نخواهد داد و چانه زني نخواهد کرد. حلقي از همه سوريها خواست در ترسيم سياست ملي از طريق صندوقهاي رأي شرکت کنند.

اعضاي هيئت ديدار کننده با حلقي نيز از تلاشهاي گسترده دولت براي تقويت امکانات اقتصادي و تأمين نيازهاي معيشتي مردمي قدرداني و ابراز اطمينان کردند پيروزي نصيب ملت و ارتش سوريه خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار