با فرا رسیدن فصل سرما و بارش برف، گردشگران بی شماری از اقسا نقاط کشورمان به پیست اسکی شهر آبعلی از توابع رودهن می آیند.

مجموعه ورزش های زمستانی آبعلی یکی از پر رونق ترین و وسیع ترین پیست های اسکی استان تهران است که هر ساله با بارش برف و نزولات آسمانی پذیرای شمار کثیری از ورزشکاران می باشد.

فصل سرما در آبعلی نسبتاً طولانی است و بارش برف این فرصت را به این شهرکه از ظرفیت های طبیعی بالایی برخوردار است می دهد تا با افزایش و تقویت زیر ساخت ها و امکانات موجود زمینه جذب گردشگر را فراهم آورد.

فرماندار شهرستان دماوند در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن بیان داشت: شهر آبعلی یکی از قطبهای گردشگری شهرستان دماوند محسوب می شود که از امکانات و پتانسیل های طبیعی بالایی برخوردار است.

وی با برشمردن سیاست های دولت یازدهم در امور گردشگری ادامه داد: یکی از مناطق ویژه و مستعد گردشگری خصوصاً در فصول سرد سال شهر آبعلی می باشد که توجه ویژه و نگاه جدی را به خود می طلبد.

ناصر محمودی فر اظهارداشت: رشد و توسعه امکانات و تجهیزات ورزشی مناسب خصوصاً در مجموعه پیست اسکس آبعلی علاوه بر جذب گردشگران و ورزشکاران می تواند درآمد مالی پایداری نیز برای شهر آبعلی ایجاد نماید.

وی تصریح کرد: با عنایت به محدودیت های اعتباری و هزینه های بالای مورد نیاز در بهینه سازی صنعت اکوتوریسم باید نگاه گسترده ای به جذب سرمایه گذار بخش خصوصی در توسعه گردشگری نمود./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.