نماینده تهران در شورای عالی استانها گفت: فرماندار به عنوان نماینده ارشد دولت در شهرستانها باید بر نحوه فعالیت شوراهای اسلامی نظارت داشته و با بیان تذکراتی جلوی انحراف آنها را از مسیر اصلی بگیرد .

دکتر مهدی چمران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفنت:خدمت و خدمت گذاری به مردم اصل اول نظام جمهوری اسلامی با برخورداری از حکومتی مردم سالاری در همه ابعاد به ویژه در بحث انتخابات است ومسئولان باید شبانه روز در این مسر حرکت کرده و از هیچ تلاشی کوتاهی نکنند .

وی شورا را ضلع سوم سیستم خدمات رسانی کشور در کنار دولت معرفی وتصریح کرد :مدیریت شهری به عنوان نماینده دولت در کنار دولت ضلع سوم مثلث خدمت رسانی به مردم تلقی می شوند و باید از طریق افزایش دانش و آگاهی خود از قوانین و تسلط بر مقررات به خوبی در این راستا فعالیت کنند .

نماینده استان تهران در شورای عالی استانها با اشاره به شیوه فعالیت شوراها اضافه کرد:شوراهای اسلامی باید در صورت بروز اشکال و موردی مقایر با قوانین تعریف شده برای شوراهای اسلامی در جریان اصلاح آن کمبود ها در سیستم مدیریت قدم بردارند تا ازسرعت جریان خدمت رسانی به مردم کاسته نشود.

دکتر چمران در ادامه این مطلب بیان کرد:شورا ها باید مصوباتی را برای حل مشکلات و کمبود های شهر و روستای خود تصویب کنند که با توجه به در نظر گرفتن صلاح و مصلحت شهر و روستا این تصمیمات مقایر با قانون نباشد .

نماینده استان تهران در شورای عالی استانهادرخاتمه اظهارداشت : فرماندار به عنوان نماینده ارشد دولت در شهرستانها باید بر نحوه فعالیت شوراهای اسلامی نظارت داشته و با بیان تذکراتی جلوی انحراف آنها را از مسیر اصلی بگیرد ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.