زمان ثبت نام در کارگاه تولید نمایش "سبک زندگی" تا 21 دی ماه تمدید شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، اساتید این دوره‌ کارگاه سه ماهه، آتیلا پسیانی، داریوش ارجمند، سعید مطلبی، میکاییل شهرستانی، حسن خلیلی‌فر، رضا کشاورز و آرش دادگرند و هر کدام، مبحث مشخصی را تدریس خواهند کرد. به طور مثال مبحث بازیگری را آتیلا پسیانی و مبحث بیان و تنفس را میکاییل شهرستانی تدریس می‌کنند.

نتیجه‌ این کارگاه‌ها، که طی مدت  سه ماه و در هر هفته 12 ساعت در حوزه هنری برپا می‌شود، تولید یک نمایش برای اجرای عمومی خواهد بود. این نمایش با حضور هنرجویان این کارگاه در یکی از تماشاخانه‌های حوزه هنری اجرا می شود و در صورت احراز کیفیت لازم، در بیست و سومین جشنواره‌ سراسری تئاتر "سوره‌ ماه" نیز شرکت خواهد کرد.

گفتنی است، متقاضیان حضور در این کارگاه‌ تولید نمایش ابتدا باید در یک آزمون بازیگری، که 25 دی‌ماه گرفته می‌شود، شرکت کنند و در صورت تایید صلاحیت، می‌توانند در کلاس‌های این کارگاه نمایشی حضور یابند. اجرای عمومی حاصل از این کارگاه، در بهار سال 93 به صحنه خواهد رفت.

 متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری از طریق شماره‌های 88804072 و 88895053 تماس بگیرند. مرکز هنرهای نمایشی در طبقه‌ چهارم ساختمان مرکزی حوزه هنری به نشانی خیابان سمیه، ‌نرسیده به تقاطع حافظ واقع است.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.