برگزاری هفتمین جشنواره سینما حقیقت فرای همه مسائل جناحی و سیاسی چشم‌گیر است.

"علیرضا قاسم خان" مدیر کارگاه‌های آموزشی هفتمین جشنواره بین‌الملل فیلم مستند ایران، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ درخصوص این دوره از جشنواره گفت: امسال حضور مستندسازان در جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران، فرای همه مسائل جناحی و سیاسی بسیار چشم‌گیر است.
 
وی افزود: شرکت و حضور مستندسازان در بزرگترین جشنواره سینمایی مستند و از طرفی برگزاری کارگاه‌های تخصصی در این جشنواره، از مهم‌ترین ویژگی‌های این جشنواره است.
 
وی ادامه داد: استادان دعوت شده در این کارگاه‌ها با یک زمینه‌ی مشخص علمی وارد ایران شدند و از یک ماه و نیم قبل در این کارگاه‌ها ثبت نام کردند.
 
"قاسم خان" درباره ویژگی‌های این کارگاه‌های آموزشی اظهار داشت: ما به همه‌ی شرکت کنندگان در این کارگاه‌های آموزشی، گواهی حضور می‌دهیم که این گواهی حضور به امضای استاد خارجی و ایرانی خواهد بود که این گواهی به لحاظ علمی، اعتبار علمی دارد که این خود برای اولین بار اتفاق می‌افتد.
 
وی تصریح کرد: با توجه به علاقه‌مندی جوانان برای کسب دانش و از سرگیری فهم و تئوری، به طور حتم این اتفاق در سال‌های بعد هم اتفاق خواهد افتاد.
 
"قاسم خان" بیان کرد: برنامه‌ریزی دقیق، اطلاع رسانی به موقع و در نظر گرفتن نیاز لازم برای سینمای مستند در برگزاری و ادامه‌ی این کارگاه‌ها موثر است.
 
وی عنوان کرد: امیدوارم کارگاه‌های آموزشی فقط معطوف به برگزاری جشنواره نباشد و در طول سال و در هر فصلی برای برگزاری آن برنامه‌ریزی کرد تا از این طریق گستردگی دانش در سینمای مستند ومخصوصا برخورد کردن با نظریات و تئوری‌های جدید را بیش از پیش امکان پذیر کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار