رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ساخت و سازهای اطراف حرم حضرت معصومه(س) و تراکم در این زمینه شایسته نیست که باید در ساخت و سازهای جدید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، دکتر علی لاریجانی پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با اعضای شورای حمل و نقل استان قم گفت: باید با بررسی‌های انجام شده به تخلفات و مشکلات تعاونی‌ها در بخش مسکن مهر رسیدگی شود.

وی با اشاره به برخی از بروکراسی‌های دست و پاگیر عنوان کرد: مردم در این زمینه نباید متضرر شوند و باید مشکلات تعاونی‌ها را بررسی کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه تراکم زیاد و احداث ساختمانهای بزرگ در اطراف اماکن مقدس مانند حرم حضرت معصومه(س) کار شایسته‌ای نیست، تأکید کرد: تراکم ساخت و ساز اطراف حرم باید ساماندهی شود و این تراکم منظر و جلوه خوبی نخواهد داشت و این نکته باید در طرح جامع شهرسازی قم مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین ضمن پرسش از مدیرکل راه و شهرسازی قم درباره بهسازی جاده جعفریه و قنوات خواستار پیگیری‌های لازم برای ساماندهی جاده‌های این دو بخش شد.

لاریجانی همچنین از مدیرکل راه و شهرسازی قم خواستار پیگیری‌های لازم برای رفع مشکلات شهرک فرودگاهی قم و کمک برای انجام هرچه سریعتر این پروژه شد./س

برچسب ها: قم ، ساختمان ، تراکم ، لاریجانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.