شبکه تماشا از چهارشنبه27 آذر " امیلی در نیومون " را روی آنتن می‌برد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه تماشا، سريال کانادایی «امیلی در نیومون» كه در ايران با استقبال خوبی روبه رو شد، از   چهارشنبه   (27 آذر ) ساعت 18   ‌به روي آنتن شبكه تماشا  مي‌رود.

مدیر تامین برنامه شبکه تماشا گفت: امیلی درنیومون مجموعه تلویزیونی کانادایی است که از سال 1998 تا سال 2000 میلادی از شبکه تلویزیونی CBS به روی آنتن رفت. این مجموعه توسط موسسه سینمایی یالتر استریت و بر مبنای کتاب امیلی درنیومون نوشته لوسی مارمونتگومری تهیه شده است.

 این مجموعه تلویزیونی شامل 3 فصل13 قسمتی و یک فصل 7 قسمتی و به عبارت دیگر شامل 46 قسمت مختلف است که از شبکه اول سیما پخش شد و مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت.

وی افزود: امیلی دختر بچه ای است که پدر و مادرش را از دست داده و سرپرستی وی را بر خلاف میلش، خانواده مادرش، خاله الیزابت، خاله لورا و دایی جیمی به عهده گرفته اند.امیلی در خانواده جدید راهی نیومون می شود. او که عاشق شعر و داستان است با سختگیریهای خاله الیزابت مواجه می شود. او هر بار با ماجراهایی در نیومون رو به رو شده  و با کسب تجارب بسیار بالاخره نویسنده بزرگی می‌شود.

لازم به ذکر است؛ اگر از بینندگان مجموعه‌های تلویزیونی شبکه تماشا هستید حتما متوجه این موضوع شده‌اید که در ماه های گذشته شبکه تماشا پخش چندین مجموعه تلویزیونی مختلف را در جدول پخش برنامه‌های خود مورد توجه قرار داده است. بر این اساس همه روزه بعداز ظهر  راس ساعت 18 مجموعه تلویزیونی  امیلی در نیومون به روی آنتن می‌رود که پس از مجموعه تلویزیونی پر طرفدار، در جدول پخش برنامه‌ها قرار گرفته که براساس نظرسنجی‌های انجام شده با استقبال چشمگیری از سوی مخاطبان مواجه بوده است. 

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۲
من این فیلمرا از همه ی فیلم ها دوست دارم
Iran (Islamic Republic of)
elham
۱۵:۲۴ ۰۳ دی ۱۳۹۲
درباره بازیگراین فیلم(امیلی )ودوست اش)توضیحح بدیدلطفا عکس جوانی وزندگی نامه این دو را به ایمیل ام بفرستید.
آخرین اخبار