برنامه "اینجا ایران است" امشب موضوع سینما حقیقت به روی آنتن می‌رود.

حمیدرضا نهضت تهیه کننده برنامه "اینجا ایران است3" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: در برنامه امشب "اینجا ایران است3" دکتر علیرضا شیری کارشناس برنامه درخصوص مسائل و مشکلات مرتبط با جوانان به گفتگو خواهد پرداخت.
 
وی در مورد آیتم جدید برنامه اظهار داشت: در بخش از این برنامه افشین بیاناتی هنرمند کاریکاتوریست تصویر و چهره‌ای سرشناس از هنرمندان، ورزشکاران و... را طراحی کرده و مخاطبان می‌توانند از طریق پست الکترونیکی خود در مسابقه شرکت کرده و در نهایت به قید قرعه جوائزی به برندگان اهدا خواهد شد.
 
وی بیان کرد: در بخش بعدی برنامه این هنرمند کاریکاتوریست درخصوص سوژه هفته صحبت می‌کند و در بخش پایانی کاریکاتوهای چهره‌ی مهمانانی که در برنامه حضور دارند و به رسم یاد بود به آن‌ها تقدیم می‌شود.
 
وی ادامه داد: در بخش کشف استعدادهای برنامه یک گروه موسیقی با نام "عندلیب" گروه سنتی (برادران موسوی) بوده که یکی از این 7 برادرها خواننده و بقیه نیز در برنامه سازهای مختلفی را می‌نوازند و همچنین در بخش دیگر از آیتم "کشف استعدادها" هادی جهانبخشی جملات دیگران را به صورت برعکس بیان می‌کند.
 
وی با اشاره به اینکه آریا ملکی خواننده موسیقی پاپ به اجرای قطعه "صدای بارون" می‌پردازد، افزود: آرش لاهوتی کارگردان مستند "راننده و بارون"، میناراد و علیرضا قاسم خان معاون تحقیق و پژوهش مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی درخصوص جشنواره "سینما حقیقت" به گفتگو خواهند پرداخت.
 
گفتنی است؛ این برنامه با اجرای علی زندی فر و الهام عادلی امشب ساعت 22:30 از شبکه جام جم به روی آنتن می‌رود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار