تاکنون حدود 1300 مقاله علمی به دبیرخانه چهارمین کنفرانس بین المللی نانوساختارها ارسال شده که از این میان 700 مقاله منتخب محققان ایرانی و خارجی به صورت سخنرانی و پوستر ارائه خواهد شد.

محمد مهدی احدیان، معاون پژوهشکده علوم و فناوری نانو دانشگاه صنعتی شریف در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: چهارمین کنفرانس بین المللی نانو ساختارها (ICNC4) بیست و دو تا 24 اسفندماه در پردیس بین المللی دانشگاه صنعتی شریف شعبه جزیره کیش برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور محققان بیش از 40 کشور خارجی در این کنفرانس گفت: نزدیک به 700 شرکت کننده ایرانی و خارجی از کشورهای آمریکا، استرالیا، کانادا، کره جنوبی، تایوان، چین، فنلاند و سوئد در چهارمین کنفرانس بین المللی نانوساختارها مقالات خود را ارائه خواهند کرد.

احدیان تصریح کرد: خواص مغناطیسی، مکانیک و کاربرد نانو ساختارهای تئوری مدل سازی و روش های محاسباتی، نانوساختارهای کربنی و سنتز و شناسایی مواد نانوساختار از مهمترین موضوعات مورد بحث در این کنفرانس است.

وی خاطرنشان کرد: چهارمین کنفرانس بین المللی نانو ساختارها فرصتی مناسب برای معرفی پیشرفت های جدید در حوزه نانوساختارها و تقویت همکاری بین محققان ایرانی و خارجی است و علاقمندان می توانند با مراجعه به آدرس WWW.ICNS4.SHARIF.EDU برای کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنند./ح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار