کارشناس جودو کشورمان گفت: از نظر من برکناری کادر فنی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان تصمیم درستی نبود.

محمد کیهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: نتایجی که جودو ایران در دوره قبل رقابت‌های قهرمانی آسیا کسب می‌کرد، بهتر از امسال بود و جودوکاران در سال 2013 ضعیف حاضر شدند اما علت این عملکرد فقط کادر فنی نبود.
 
وی تصریح کرد: در دوره‌های قبل بسیاری از جودوکاران مشکل صغر سنی داشتند و آب را با شیر مخلوط می‌کردند. من با نوجوانان این دوره در اردوها کار کرده‌ام این نظرات زر ناب هستند هیچ تقلبی در کار نبود.
 
پیشکسوت جودو کشورمان خاطرنشان کرد: کسب 7 مدال برنز در آسیا نتیجه ضعیفی از این تیم ملی نبود مربیان باید سعی می‌کردند در دوره‌های بعد مدال برنز را به نقره تبدیل کنند.
 
وی تاکید کرد: ژستی که محمدعلی رستگار برای برکناری کادر فنی گرفت یک ژست غیرورزشی بود. اما درست نبود آبروی جودوکاران جوان و نوجوان ما را ببرند، حقیقت این است که ما از این کادر فنی بهتر نداریم، عباس‌نژاد، کاظمی و ابدی نقش سال‌هاست در جودو شاگرد تربیت می‌کنند.
 
کیهان‌ اظهار داشت: از طرف دیگر کادر فنی را اعضای کمیته فنی انتخاب کرده بودند ما در جلسه‌ای که با حضور محمدعلی رستگار و آرش میراسماعیلی رئیس و نایب رئیس فدراسیون برگزار کردیم بین بد و بدتر گزینش کرده و کادر فنی را انتخاب کردیم از نظر من این برکناری تصمیم درستی نبود. 

انتهای پیام/
برچسب ها: جودو ، تیم ، جوان ، نوجوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار