سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان از سفر یک روزه معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور به این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام علی کاروند در گفتگو با  خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان  هدف از دعوت  دکتر محمدباقر نوبخت را سخنرانی در آیین نکوداشت شهید دکتر محمد مفتح(ره) به مناسبت فرارسیدن سالروز وحدت حوزه ودانشگاه عنوان کرد.
وی با بیان اینکه پیوند روحانی و دانشجو، سیراب شدن دین و دانش در سایه وحدت و همدلی است که تعهد و تخصص را در جامعه اسلامی به دنبال دارد، اظهار داشت: در سایه این پیوند جامعه از دانش بی دین و تمدن بی اخلاق و رفاه بی معنویت و نیز فرهنگ بدون مکتب و زندگی جدا از خدا، نجات می یابد که شهید مفتح(ره) سنگ بنای این مهم را در جامعه اسلامی به خوبی بنا نهاد و در روزگاری که فاتحان دروازه غرب و شرق به روی مملکت امام زمان(عج) مغرورانه فاتح اسلام را می خواندند، آن بزرگوار، مفاتیح ایمان و عقیده را در دست گرفت تا با فتوحات معنوی به فتح الفتوح بزرگی دست یابد.
عضو شورای فرهنگ عمومی تویسرکان با اشاره به حضور دکتر محمد باقر نوبخت معاون برنامه ریزی ونظارت راهبردی رئیس جمهور برای حضور دراین همایش یک روزه افزود: تمهیدات لازم برای حضور عموم مردم به‌ویژه دانشجویان، فرهنگیان، تشکلهای دینی و مردمی، خانواده های شهداء، ایثارگران،  کارکنان ادارات ونهادها در نشستی در فرمانداری تویسرکان، گرفته شده است.
مراسم بزرگداشت روز حوزه ودانشگاه ۲۶ آذر امسال در تالار اجتماعات فردوسی شهر تویسرکان با سخنرانی دکتر محمدباقر نوبخت برگزار می‌شود./س
برچسب ها: نوبخت ، سفر ، معاون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.