فرماندار قدس گفت: دستگاه های امداد رسان نظیر اورژانس، آتش نشانی و پلیس باید از آمادگی و تجهیزات مناسب برای خدمات رسانی مطلوب به مردم برخودار باشند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، نورمحمد فردی ، فرماندار قدس در حاشیه مانور مقابله با حوادث و سوانح ، گفت: نیروهای امدادی باید در کمترین زمان ممکن خود را به محل وقوع حادثه برسانند و با ارائه خدمات مناسب از نگرانی و دغدغه شهروندان کم کنند.

وی ایجاد هماهنگی، ارزیابی آمادگی نیروهای امدادرسان، نحو مقابله با حوادث و سرعت عمل نیروهای امدادی و نظارت دقیق بر روند فعالیت این مجموعه ها را از مهمترین اهداف این مانور برشمرد و افزود: در مجموع عملکرد دستگاه های امداد رسان در این مانور مطلوب و مثبت بود.

فرماندار قدس، بررسی نقاط ضعف و قوت را از دیگر اهداف این مانور ذکرکرد و خاطر نشان کرد:نتایج این مانور به مدیران شهرستانی و استانی منعکس شد تا دستگاه های امداد رسان علاوه بر اینکه در جریان روند فعالیت های ریز مجموعه ها خود باشند در رفع نقاط ضعف نیز بکوشند.

فردی تاکید کرد: آتش نشانی پس از پنج دقیقه از اعلام،نخستین نیروی امدادی و اداره برق 12 دقیقه پس از تماس تلفنی، آخرین مجموعه امدادی بود که در محل حادثه حضور یافت.

 

برچسب ها: آمادگی ، تجهیزات ، خدمات ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار