رئیس سازمان لیگ برتر گزارش خود را در نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ارائه کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ مهدی تاج-رئیس سازمان لیگ برتر گفت: سازمان لیگ با ساختار جدید و با حضور همه لیگها در زیر مجموعه این سازمان  فعالیت خود را آغاز کرده و با اضافه شدن کلیه لیگهای یک، دو و سه از غلامرضا بهروان خواستیم تا در بخش کمیته مسابقات ما را همراهی و کمک کند که خوشبختانه همه کارها به نحو مطلوب انجام می شود. در قسمتهای دیگر نیز علاوه بر فعالیتهای صورت گرفته،  از ساکت به عنوان مشاوره درباره مسائل اسپانسرینگ و بازاریابی بهره می بریم تا شاهد پیشرفت و روند رو به رشد باشیم.

وی گفت: در لیگ های اول،دوم و سوم هم  مسابقات به صورت منظم و دقیق در حال انجام است و بازیهای لیگ برتر نیز در حال پیگیری است.درباره تیم ملی و بازیهای لیگ برتر نامه ای به رئیس فدراسیون فوتبال ارسال کردیم تا تعیین تکلیف کنند. بر همین اساس لیگ و جام حذفی را تا بیستم فروردین ماه 93 به پایان می رسانیم.

تاج در ادامه بیان کرد: درباره لیگ قهرمانان آسیا  مذاکره فدراسیون و سازمان لیگ با باشگاهها جهت کمک و در اختیار گذاشتن بازیکنان به تیم ملی باید ادامه یابد.

در پایان رئیس سازمان لیگ  گزارش مالی و اسپانسرینگ این سازمان را به هیات رئیسه ارائه کرد و برنامه ریزی این سازمان مبنی بر ساختار و حق پخش تلویزیونی و تبلیغات محیطی را اعلام کرد.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار