مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: پیکر 9 شهید دیگر حادثه تروریستی عراق در حال شناسایی می باشد و ظرف امروز و فردا از مرزهای استان کرمانشاه وارد کشورمان خواهند شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


عادل شفیعی ، با اشاره به آمادگی کامل هلال احمر برای انتقال پیکر این 9 شهید به داخل کشومان،گفت: امکانات کافی هلال احمر با همکاری مدیریت بحران استان در نزدیکی مرز مستقر است تا در صوت نیاز سریعا نسبت به انتقال پیکر شهدا اقدام شود.


وی در خصوص وضعیت مجروحین این حادثه نیز افزود: سه مجروح این حادثه روزهای قبل وارد کشور شدند و مجروح دیگری که برای ادامه درمان در بیمارستان سلیمانیه به سر می برد نیز به زودی وارد کشور خواهد شد.


تعدادی از اعضای شرکتی که در پروژه ساخت خط لوله گاز در عراق فعالیت می کردند، عصر روز جمعه (22 آذر) در حالی که در مسیر بازگشت به اقامت گاه خود بودند، توسط گروه های تروریستی مورد حمله قرار گرفتند و در این حمله حدود 15 نفر شهید و چهار نفر مجروح شدند.


پیکر شش شهید این حادثه تروریستی با نام های يزدان كيواني فرزند عزيزاله، ساسان خواجه اصل فرزند محمد، محمد نصيري فرزند عوض، اسماعيل خانه فروش فرزند نصرت اله، بهمن شفيعي فرزند مرتضي و خسرو پاداش فرزندمحمدعلي شب گذشته از مرزهای استان کرمانشاه وارد کشورشدند و پیکر 9 شهید دیگر نیز بعد از شناسایی وارد کشور می شود./س

برچسب ها: کرمانشاه ، شهید ، فردا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.