رئیس هیئت فوتبال شهر زیراب سوادکوه با تاکید بر لزوم حمایت از ورزش بانوان گفت: سه فوتسالیست بانوی زیراب برای تست به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

 

رضا قربانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری با تاکید بر لزوم ارتقای ورزش بانوان، اظهار داشت: توسعه ورزش با برگزاری کلا‌‌س‌های آموزشی و استفاده از توانمندی‌های مختلف ورزشکاران به دست می‌آید.

رئیس هیئت فوتبال شهر زیراب از برنامه‌ریزی این هیئت برای اعزام مربیان و داوران به کلاس‌های آموزشی خبر داد و افزود:‌ سه نفر از مربیان و داوران فوتبال شهر زیراب برای کلاس مربیگری d آسیا و داوری درجه سه به هیئت فوتبال مازندران معرفی شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: زهرا زمانی و الهام رضایی برای شرکت در کلاس مربیگری d آسیا و فاطمه خلیلی برای شرکت در کلاس داوری درجه سه به استان معرفی شده‌اند.

قربانی از معرفی سه فوتسالیست زیراب برای حضور در تست تیم ملی بانوان خبر داد و گفت:‌ کلثوم آهنگری، الهام رضایی و الهام محمودی سه فوتسالیست از زیراب هستند که برای شرکت در تست تیم ملی به هیئت فوتبال مازندران معرفی شدند.

رئیس هیئت فوتبال شهر زیراب بر لزوم حمایت جدی‌تر از ورزش بانوان تاکید کرد و افزود: بانوان نیمی از جامعه ما را تشکیل می‌دهند و برنامه‌ریزی برای حمایت از فعالیت‌های آنان نیاز به مشارکت جمعی دارد/س

انتهای پیام ///

برچسب ها: فوتبال ، سوادکوه ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.