عضو شورای شهر بوشهر گفت: به استاندار بوشهر پیشنهاد می‌کنم از توان مدیریتی بانوان در سیستم اداری استان استفاده و به آنها اعتماد کند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، ندا عبدالله‌زاده صبح امروز در نشست شورای شهر بوشهر اظهار داشت: در حالی که تمام هم و غم اعضای شورای چهارم برای حل مشکلات مردم است اما به گونه‌ای در جامعه تکرار می‌شود که تمام مشکلات موجود را به گردن اعضای شورا می‌اندازند.

عبدالله‌زاده یادآور شد: نگاه اعضای این شورا برای حل مشکلات مردم مثبت است و آنها تصمیمی ندارند که به جای صیانت از حقوق موکلانشان در مقابل آنها قرار گیرند.

شمسا: مراسم تودیع و معارفه در شان استانداران بوشهر و مردم نبود

علی‌اکبر شمسا عضو کنونی شورای شهر بوشهر نیز با اظهار تاسف برای برگزای مراسم تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید بوشهر گفت: این مراسم به دلیل بی‌برنامگی در شان مدیران ارشد استان و مردم برگزار نشد.

وی افزود: به عنوان یک شهروند بوشهری از این شرایط متاثر شدم و امید می‌رود با حضور استاندار جدید این نوع بی‌برنامگی‌ها از بین رود.

اسدی  خواستار شد: پیگیری مشکلات شهر با حضور استاندار

نصرالله اسدی عضو سه دوره شورای شهر بوشهر با تبریک به دکتر سالاری استاندار جدید بوشهر به وی پیشنهاد کرد مسیر افراشته استاندار اسبق بومی استان برای پیگیری مشکلات حوزه شهری را انجام دهد.

وی افزود: افراشته روزهای یک شنبه هر هفته به مدت هشت ساعت مسئولان مرتبط با حوزه شهری را به دفترش فرا می‌خواند و تک تک مسائل را با مدیران در میان می‌گذاشت و در همان زمان دستور پیگیری می‌داد.

اسدی از برزگرزاده رئیس شورای بوشهر درخواست کرد تا در نخستین فرصت با نشست با استاندار جدید بوشهر راه‌های پیگیری مطالبات مردم در حوزه شهرنشینی دنبال کند.

وی خطاب به مردم و مدیران گفت: استاندار جوان بومی بوشهر فقط نیاز به حمایت و کمک کردن دارد و نیازی نیست سطح توقعات از وی بالا برود.

این عضو شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: هر چند بوشهری‌ها غریب نواز هستند اما استانداران بومی نیز نشان داده‌اند که به خوبی از پس مشکلات استان برآمده‌اند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.