باشگاه فرهنگی،ورزشی صنعت مس کرمان پس از اتفاقات رخ داده در بازی‌ تیم‌های پرسپولیس و مس کرمان از داور این بازی به فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان ، در این بازی که با اشتباهات عدیده‌ی داوری به سود پرسپولیس رخ داد موجب شد که بازی از جریان عادی آن خارج شود و پس از اعلام پنالتی به سود میهمان، حواشی در زمین بازی به وجود بیاید که تیم مس نتواند روند عادی بازی خود را انجام دهد.

باشگاه صنعت مس که معتقد است داور بازی در چند صحنه به صورت جدی با اعلام نکردن پنالتی به سود مس و اعلام یک پنالتی مشکوک به سود پرسپولیس، در تعیین نتیجه‌ی بازی تاثیر مستقیم گذاشته است، از احمد صالحی داور این بازی شکایت خود را به فدراسیون فوتبال طرح کرد.

در ادامه ی این گزارش آمده است: این چندمین بار است که مس در طول فصل جاری لیگ برتر از ناحیه‌ی داوری‌ها لطمه می‌بیند و در آخرین نمونه پیش از این، مس با پنالتی در کرمان بازی برده را برابر داماش تساوی شده دید، که تمامی کارشناسان داوری به اشتباه بودن آن پنالتی علیه تیم مس اذعان کرده بودند.

این گزارش می افزاید: باشگاه مس امیدوار است با توجه به حساسیت جایگاه این تیم در جدول، داوران بازی این تیم از این اشتباهات تاثیرگذار در زمین بازی علیه تیم مس در بازی‌های آتی اجتناب کنند./س

برچسب ها: مس ، کرمان ، شکایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.