ناظرین سامانه نظارت همگانی 1888 به عنوان پل ارتباطی مدیران شهری و شهروندان هستند که با همکاری و همیاری خود این ارتباط موثر تر و مستحکم تر می شود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران سینا فرنوس مدیر سامانه نظارت همگانی 1888 منطقه یک با اعلام اين مطلب در جلسه هم اندیشی و تقدیر از دانشجویان ناظر افتخاری سامانه 1888 اظهار داشت : در عصر حاکمیت نظام مردم سالاری ایجاد بستر و فضای مناسب برای مشارکت شهروندان یکی از مهم ترین اهداف ورویکردهای مدیریت شهری است.

وی مرکز نظارت همگانی 1888 را فضایی برای تحقق شعار شهروند مسئول ومدیر پاسخگو دانست وافزود: مرکز نظارت همگانی علاوه برایجادفرصت برای آشنایی مدیران با نیازها ومسائل شهر از دیدگاه شهروندان، زمینه مناسبی برای شناسایی نقاط ضعف و قوت برنامه ها وهمچنین بهره مندی از پیشنهادات وپتانسیل های موجود به خصوص دانشجویان است که به عنوان ناظرین افتخاری سامانه نظارت همگانی با مدیریت شهری همکاری می نمایند .

مدیر سامانه نظارت همگانی 1888 شهرداری منطقه یک با خوب ارزیابی کردن مشارکت شهروندان در مدیریت شهری ، ناظرین افتخاری را معتمدین مدیریت شهری در محلات دانست که با نگاه دقیق وعنوان کردن مشکلات برای رسیدگی به درخواست های شهروندان برای توسعه و پیشرفت منطقه تلاش می کنند.

فرنوس برگزاری جلسه هم اندیشی را در راستاي اهمیت نقش ناظرین افتخاري برون و درون سازماني در خصوص انعکاس و پیگیری مشکلات موجود به ويژه در حوزه فنی و عمرانی و تعامل هرچه بيشتر آنها با مدیریت شهری و شهروندان دانست و گفت:این جلسات به صورت دوره ای برای سایر ناظرین افتخاری نیز که بیش از 2 هزار و 600 نفر هستند برگزار می شود.
انتهای پیام/
برچسب ها: ناظرین ، پل ، ارتباط ، مدیران ، شهروند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار