مدیرعامل میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: هیچ کمبودی برای عرضه میوه شب یلدا نداریم و قیمت‌ها را به شدت کنترل می‌کنیم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،سیدرضا حکیم در مورد عرضه میوه و آجیل برای شب یلدا اظهار کرد: در 13 بازار کوثر که در سطح شهر مستقر هستند اقلام مورد نیاز همشهریان برای شب یلدا با قیمت‌های مناسب و کیفیتی مطلوب ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: در میدان مرکزی میوه و تره بار شهرداری قیمت‌ها کنترل شده و کمبودی در ارتباط با میوه‌های مورد نیاز شهروندان وجود ندارد.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در بازارهای روز آجیل و میوه‌هایی همچون انار، هندوانه و کیوی که پرمصرف‌ترین مواد در این مدت است را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند.

وی اضافه کرد: در طول سال نظارت بر روی اقلام عرضه شده در بازارهای روز وجود دارد، اما در زمان‌هایی مانند شب یلدا و عید نوروز این نظارت‌ها قوی‌تر انجام می‌شود و همچنین ناظران مرکز بهداشت و سازمان بازرگانی به صورت روزانه بر میدان میوه و تره بار شهرداری نظارت کرده و به تخلفات رسیدگی می‌کنند.

حکیم فعال تاکید کرد: در حال حاضر می‌توان به شهروندان اطمینان داد که تمامی اقلام مورد نیاز و پر مصرف در میدان و بازارها تهیه شده، اما لازم است شهروندان مدتی پیش از نزدیک شدن به شب یلدا خریدهای خود را انجام دهند تا با گرانی ناگهانی میوه روبرو نشویم.

انتهای پیام/م
برچسب ها: میوه ، یلدا ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.