تیمهای راهداری طی دیشب وامروز به بیش از 200خودرو در راه مانده در محور اسالم خلخال ،اردبیل سرچم ، صائین ولنگان امدادرسانی کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ مدیرکل راه وشهرسازی استان اردبیل گفت: در این مدت 81 مسافر گرفتار شده در کولاک گردنه الماس که امکان حرکت نداشتند درپایگاه امداد و نجات جاده ای گردنه الماس اسکان داده شدند.
حیدری افزود:تیمهای راهداری با همکاری امدادگران جمعیت هلال احمر و عوامل پلیس راه علاوه بر ارائه خدمات پشتیبانی از جمله بستن زنجیر چرخ به خودروها و یا بوکسل خودرو های گرفتار در میان جاده 81 بسته غذایی و22 ست اقلام ضروری ازجمله پتووسایر لوازم گرما زا بین سرنشینان خودروها توزیع کردند.
وی افزود: سه زن باردار نیز با کمک امدادگران از روستاهای مورستان و خانقاه بفراجرد با استفاده از دو دستگاه آمبولانس کمک دار به بیمارستان خلخال انتقال یافتند.
مدیرکل راه وشهرسازی استان اردبیل به آمادگی کامل راهداری استان برای پوشش کلیه محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد وافزود:راهداری استان با آماده‌سازی 214 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین و تامین نمک و ذخیره آن در انبارها به ظرفیت 6 هزار تن و ساماندهی 28 اکیپ راهداری زمستانی آماده مواجه با بارش‌های سنگین برف و یخبندان در سطح جاده‌ها است که در دو سه روز گذشته این توان را به نمایش گذاشتیم/س.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.