دبیر کمیته کارگاههای آموزشی و نمایشگاه دومین کنفرانس بین‌المللی کشاورزی و منابع طبیعی، گفت: در کنار این همایش بین المللی نمایشگاهی از دستاوردهای حوزه کشاورزی و منابع طبیعی نیز دایر خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


دکتر بهمن فرهادی گفت : دومین کنفرانس بین المللی کشاورزی و منابع طبیعی طی روزهای 4 و 5 دی ماه 1392 در دانشگاه رازی،به منظور معرفی توانمندی های علمی، فنی و اجرایی شرکت ها و ارگان های مختلف در بخش کشاورزی و منابع طبیعی برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به مقالات دریافتی و هماهنگی های صورت گرفته، تعداد قابل توجهی از اساتید، متخصصان، مدیران شرکت ها و سازمان های اجرائی، کارشناسان و دانشجویان داخلی و خارجی در این همایش شرکت خواهند کرد.

دبیر کمیته کارگاههای آموزشی و نمایشگاه دومین کنفرانس بین المللی کشاورزی و منابع طبیعی، گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است که حداقل 20 غرفه در اختیار سازمان ها، ادارات یا شرکت های دولتی و خصوصی جهت شرکت در نمایشگاه اختصاص داده شود.

گفتنی است: در این کنفرانس بین المللی که بزرگترین رویداد علمی کرمانشاه است دانشمندانی از کشورهای سوییس، هند، کره، ترکیه، تاجیکستان، عراق و ایران حضور خواهند یافت./س

برچسب ها: کرمانشاه ، رویداد ، علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.