پژمان جمشيدي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره‌ي بازي‌اش در نمايش "بادي كه تو را خشك كرد، مرا برد" صحبت كرد.

پژمان جمشيدي، بازيگر نمايش "بادي كه تو را خشك كرد، مرا برد" در خصوص حضور خود در عرصه‌ تئاتر به خبرنگار حوزه‌ي تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: تئاتر كار بسيار سختي است و من فقط به عنوان يك بيننده و طرفدار با تئاتر آشنايي داشتم و فكر مي‌كنم تئاتر بسيار شبيه به فوتبال است.

وي ادامه داد: در تئاتر حق هيچ گونه اشتباه كردني را نداريد در حالي كه در تلويزيون و سينما هرچقدر اشتباه كنيد دوباره مي‌توان تصوير گرفت.

جمشيدي تصريح كرد: زندگي هم همانند 30 شب اجرا مي‌مامند اما وقتي هرشب طرفداران تماشاگران جديدي وارد سالن مي‌شوند هر شب برايم تفاوت دارد.

وي با اشاره به اينكه تئاتر همانند فوتبال است عنوان كرد: در تئاتر تماشاگر نفس به نفس همراهت است و حق اشتباه نداريم البته تئاتر جايگاه محترم و ويژه‌اي دارد.

جمشيدي افزود: تا وقتي كه به من كاري پيشنهاد شود كه دوست داشته باشيم به طور حتم به كارم در تئاتر، تلويزيون و سينما ادامه خواهم داد چرا كه من براي تفريح وارد اين عرصه نشدم.

وي خاطر نشان كرد: بعضي انسان‌ها با يك بار كار چه در عرصه هنر و چه در عرصه‌هاي ديگر موفق و ماندگار مي‌شوند اما اين موضوع بستگي به توانايي، قدرت و وسعت شخص دارد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار