رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان کرمانشاه در فهرست 18 استان برتر کشور قرار دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

حجت الاسلام سید مصطفی حسینی منش به تاریخ تشکیل این ستاد اشاره کرد و گفت: در سال 1382 به دستور مستقیم مقام معظم رهبری هیات و شورایی جهت بازسازی بقاع متبرکه تشکیل شد که چهار نفر از این هیات هفت نفره به طور مستقیم توسط مقام معظم رهبری انتخاب شده بودند.

این ستاد در هشتم اسفند ماه 1383 در کرمانشاه شروع به کار کرد و در حال حاضر 30 تا 35 نفر به طور مستقیم و بیش از 350 تا 400 نفر به طور غیر مستقیم در کمیته های آن حضور دارند.

حسینی منش سپس به انجام دو کار ملی با هزینه ای بالغ بر 200 تا 300 میلیارد تومان سخن گفت و یکی از این طرح ها را صحن حضرت زهرا (س) در نجف اشرف دانست که با زیربنای حدود 22 هزار متر مربع در قالب سه طبقه در حال ساخت است .

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه افزود: کار ساخت صحن مطهر حرم حضرت زهرا (س) تاکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی گفت: در مجموع در سال های 90 و 91 حدود سه میلیارد و 104 میلیون ریال از محل نذورات مردمی و دو میلیارد و 253 میلیون ریال از محل هزینه های پروژه ای در این ستاد جمع آوری و هزینه شده است./س




برچسب ها: کرمانشاه ، ستاد ، عتبات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.