نماینده مردم شهرستانهای دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی گفت: به منظور حمایت از ورزش کشور، اعتبارات جدیدی به امر ورزش اختصاص داده می شود.

 

ˈحمید رضا مشهدی عباسیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: با توجه به زمینه رشد و تعالی روزافزون ورزش در کشور و استعدادهای فراوان موجود، همدلی و اهتمام مسوولان اجرایی در حمایت همه جانبه از ورزشکاران نیاز مهم و ضروری امروز جامعه است.

وی افزود: بسیاری از ورزشکاران همچون قهرمانان شرق استان تهران با هزینه شخصی به مسابقات قهرمانی آسیا می روند و مدال کسب می کنند که جای تقدیر و حمایت ویژه دارند و مسوولان منطقه و استان باید شرایط مناسبی را برای آنان فراهم کنند.

مشهدی عباسی با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مدون برای ایجاد زمینه های مناسب تر به منظور کسب افتخارات بیشتر در رشته های مختلف ورزشی گفت: با توجه به جایگاه منطقه شرق استان تهران و اعتبارات بودجه ای جاری، باید تلاش کنیم تا شاهد قهرمانی هر چه بیشتر ورزشکاران در رشته های مختلف باشیم.

نماینده مردم شهرستانهای دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی افزود: مدیران شهری، فرمانداران، اعضای شورای اسلامی شهر و رییس اداره ورزش و جوانان منطقه باید توجه هر چه بیشتری را نسبت به جایگاه قهرمانی به منظور پیشبرد رشته های ورزش انفرادی و تیمی ورزشی در منطقه داشته باشند./س



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.