شیخ نبیل قاووق معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد، جنگ در سوریه علیه تکفیری ها است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از المنار:شیخ نبیل قاووق معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به بحران موجود در این کشور گفت:از همه کسانی که منتظر سرنگون شدن نظام سوریه هستند می خواهم تا از آنچه که در حال رخ دادن است، عبرت بگیرند، و تشکیل دولت را با تاخیر نیندازند، زیرا هزار روز از مقاومت سوریه در مقابل دشمنان می گذرد و این کشور همچنان پابرجاست.

شیخ قاووق در ادامه گفت:ارتش آزاد در سوریه به "اسم بدون مسمی" بدل شده است و  گفته حزب الله درباره اینکه جنگ در سوریه  علیه تکفیری ها است، ثابت شده است و هم اکنون همه به این مسئله اعتراف می کنند.

وی گفت:آمریکا مدعی شد، به مخالفان کمک های "غیر مرگبار" می کند، اما با تسلط تکفیری ها به مرزهای سوریه ولبنان و تسلط بر کمک های انسانی این کشور رسوا شد، و همگان فهمیدند که این کمک ها "موشک های مرگبار" بود.

معاون  رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت:آنچه که اسرائیل در طی 33 روز جنگ در "تموز 2006" نتوانست انجام دهد، مزدوران او هم نمی توانند انجام دهند و لبنان با وجود حزب الله جای مناسبی برای تکفیری ها نیست که به دنبال کسب اهداف خود باشند.

انتهای پیام/
برچسب ها: قاووق ، حزب ، الله ، سوریه ، لبنان ، تکفیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار