اولین نشست توجیهی شهرداران مدارس با حضور مسئول طرح شهرداران مدارس، مدیر آموزش شهروندی منطقه 11، مدارس منتخب شهرداران مدارس و جمعی از کارشناسان آموزش شهروندی در سالن کنفرانس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ اولین جلسه توجیهی شهرداران مدارس صبح امروز در سالن کنفرانس شهرداری ناحیه 1 منطقه 11 برگزار شد.

این جلسه با حضور شهرداران مدارس راهنمایی حضرت زینب، مدرسه راهنمایی ابوعلی سینا، مدرسه راهنمایی شایسته، مدرسه راهنمایی علی شریعتی، مدرسه راهنمایی نمونه دولتی شهید کد‌خدایی، دبیرستان خسرو خاور،‌ دبیرستان پیام قرآن، راهنمایی جواد الائمه، راهنمایی مکتب قرآن و مدرسه راهنمایی شهید چمران برگزار شد.

در این جلسه، قاسم لو مسئول طرح شهرداران مدارس تهران در خصوص هدف از برگزاری از این نشست توجیهی گفت: این جلسه با هدف ارتقای سطح علمی دانش آموزان و پاسخگویی نظرات و انتقادات شهرداران مدارس برگزار شد.

وی در ادامه افزود: در این جلسه شهرداران مدارس می‌توانند نظرت و انتقادات خود را مطرح کنند تا بتوانیم برای سال‌های آتی این نظارات را پیاده سازی کنیم.

در ادامه جلسه شهرداران مدارس انتقادات و نظرات خود را یک به یک مطرح کردند و مدیر آموزش شهروندی منطقه و مسئول طرح شهرداران مدارس به سوالات این عزیزان پاسخ دادند. وی در پایان قاسم لو مسئول طرح شهرداران مدارس از شهرداران منتخب خواست تا یک نفر را به عنوان نماینده برای فعالیت در شورای هماهنگی مدارس انتخاب کنند و شهرداران با رای گیری یک نفر را به عنوان نماینده شورای هماهنگی انتخاب کردند.

شایان ذکر است در پایان پکیج‌های آموزشی به شهرداران مدارس اهدا شد./

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار