اولين جلسه مديران وزارت دادگستري و سازمان تعزيرات حكومتي با حضور وزير دادگستري در محل ساختمان جديد اين وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، صبح امروز یکشنبه(24آذرماه) جلسه معاونين و مديران وزارت دادگستري و سازمان تعزيرات حكومتي در ساختمان جديد با حضور حجت‌الاسلام والمسلمين پورمحمدي وزير دادگستري برگزار شد.

در ابتداي اين جلسه وزیر دادگستری ضمن تشريح روند تملك ساختمان جديد، از حسن نيت و همكاري نعمت زاده وزير صنعت، معدن، تجارت در واگذاري ساختمان قدرداني كرد.

وي همچنين ابراز اميدواري كرد: بزودي ساختمان سابق وزارت دادگستري در اختيار سازمان تعزيرات حكومتي قرار گيرد.

وزیر دادگستری تجهيز وزارتخانه از بابت امكانات و نيروي انساني و بودجه كافي را زمينه ساز استفاده مناسب از ظرفيتهاي قانوني موجود در جهت رفع مشكلات مردم و دستگاه‌هاي دولتي دانست و همچنين بحث افزايش اختيارات اين وزارت در آينده را نيز منوط به كسب همين آمادگي لازم دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدي اظهار داشت: همانطور كه نمايندگان مجلس حق قانوني پرسش از وزرا را دارند، وزارت دادگستري نيز مي‌تواند در حوزه پيگيري مسايل حقوقي و قضايي مردم پرسشگري داشته باشد و اين ظرفيتي است كه مي‌بايست با هوشمندي از آن بهره گرفته شود و اگر از چنين ظرفيت‌هاي هرچند اندك بهره درست گرفته شود منجر به بروز حس مثبت در بين ساير قوا شده و از اين منظر مي‌توان به بحث افزايش اختيارت نيز خوش‌بين بود.

وي همچنين گفت: اگر در مواردي قانون مشخص وجود دارد طبق آن عمل كنيم و مطمئن باشيم كه هم قوه قضاييه و هم قاطبه مردم از ما پشتيباني خواهند كرد؛ چراكه مردم از ما انتظار دارند به عنوان پشتيبان عدالت از حقوق آنها دفاع كنيم.

وزير دادگستري در ادامه با اشاره به مطرح شدن بحث كم فروشي، خواستار توجه جدي مسوولين سازمان تعزيرات حكومتي به اين حوزه شد.

گفتنی است؛ ساختمان جديد وزارت دادگستري به محل ساختمان سابق وزارت بازرگاني جنب سفارت عراق منتقل مي‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار