معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان با بیان اینکه متأسفانه در حال حاضر ما مجوز هیچ گونه استخدامی در استان نداریم، گفت: حتی اگر این مجوز را هم در استان چهار برابر کنند، مشکل بیکاری کردستان حل نخواهد شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،"آرش لهونی" در هشتمین جلسه شورای اداری استان با اشاره به اینکه استاندار جدید کردستان دارای عملکردی موفق در کارنامه خود است، اظهار کرد: انتصاب استانداری با تجربه و با سابقه فرصت پیش آمده و مهمی برای توسعه کردستان است.

وی با تأکید بر اینکه کردستان از لحاظ سرمایه انسانی، استانی غنی و جوان است، افزود: متأاسفانه این در حالی است که بیکاری شدید و مهاجر فرصتی برای کار از مهمترین معضلات استان کردستان به شمار می‌آید.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان، اظهار کرد: با توجه به این شرایط، حوزه کار در استانداری کردستان بیشترین مراجعه کننده را دارد که جز ابراز تأسف و شرمندگی نمی‌تواند کار دیگری برای مردم این استان انجام دهد.

وی با بیان اینکه متأسفانه در حال حاضر ما مجوز هیچ گونه استخدامی در استان نداریم، اضافه کرد: حتی اگر این مجوز را هم در استان چهار برابر کنند، مشکل بیکاری کردستان حل نخواهد شد.

لهونی معضل بیکاری را بزرگترین مشکل استان دانست و تصریح کرد: رسیدن به توسعه و اشتغال پایدار تنها راه حل این معضل در استان است.

وی اضافه کرد: امید است که اهتمام دولت تدبیر و امید برای حل مشکلات کردستان و همچنین پشتیبانی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از استاندار باسابقه و دانش در استان راه حلی برای توسعه همه جانبه استان باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان، خاطرنشان کرد: همه مدیران و مسوولان استان آماده همکاری با سیاست‌ها و مشیت‌های دولت یازدهم هستند.



انتهای پیام /م
منبع: ایسنا
برچسب ها: کردستان ، بیکاری ، معضل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.