رئیس فدراسیون اظهار کرد جلال کوزه گری با اعلام خبر اهدای پاداش ویژه برای صعود به جام جهانی افزود : 12 تیم مدعی آسیا در قالب دو گروه شش تیمی برای حضور درمسابقات قهرمانی جهان با یکدیگر رقابت می کنند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، کوزه‌گري بااشاره به قرارگرفتن بحرین میزبان مسابقات وکره جنوبی قدرت بلامنازع هندبال آسیا درگروه ایران، اظهارداشت:بچه های ما کارسختی در پیش دارند اما ایرانی ها همواره نشان داده اند که مرد روزهای سخت هستند و شایستگی حضور در جمع چهار تیم برتر آسیا را دارند.

کوزه گری درخصوص تیم های حاضردرگروه ایران گفت: کره جنوبی هر چند قدرت بلامنازع آسیا است اما این تیم درسالیان اخیربه راحتی از مقابل ایران عبور نکرده است و اختلاف ما با این تیم به یک یا دو گل رسیده است.

وی افزود: هندبال کره جنوبی سالیان سال مقام آور بوده است و بازی با این تیم بسیار دشوار است چرا که توان آن است که به عنوان تیم نخست به مرحله بعدی صعود کند بااین حال ما در مقابل این تیم حرف های زیادی برای گفتن داریم و به فکر گرفتن امتیاز در این مسابقه هستیم.

کوزه گری درخصوص عربستان هم گفت:این تیم هم مدعی حضور درجمع چهار تیم برتر آسیا است اما سبک بازی آن باکره جنوبی متفاوت است وملی پوشان کشورمان باید به گونه ای متفاوت در مقابل این تیم قرار گیرند.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم امتیازات کامل را از این دیدار بگیریم چرا که عربستان دیگر حریف اصلی ما در این گروه محسوب می شود.رییس فدراسیون هندبال ایران درخصوص بحرین میزبان مسابقات هم گفت:بحرینی ها برای موفقیت دراین مسابقات میزبانی را قبول کرده اندوبدون شک از امتیاز میزبانی خود به بهترین شکل ممکن استفاده خواهند کرد.

وی افزود: ملی پوشان ایران برای رسیدن به هدف خود باید امتیازات لازم را در مقابل این تیم با حضور تماشاگران پرشورش بدست آورند تا درجمع چهار تیم برتر آسیا قرار گیرند.

کوزه گری درخصوص تیم ملی ازبکستان هم گفت:این تیم تازه کار است اما ازآنجا که شیوه هندبال روس ها را دنبال می کند، حریف دست و پا بسته ای نیست.

وی در خصوص چین هم گفت: اگر چه این تیم سالیان زیادی است که در مقابل ایران به پیروزی نرسیده است اما هیچ حریفی را نباید دست و پا بسته فرض کرد و ما باید امتیازات کامل را در این مسابقه از آن خود کنیم.

کوزه گری خاطرنشان کرد: رقیبان اصلی ما در این مسابقات کره جنوبی، عربستان و بحرین هستند و درصورت ارایه بازی های زیبا وهوشمندانه می توانیم درجمع دو تیم برتر گروه خود قرار گیریم.

وی گفت:به عقیده من دو تیم برترگروه اول و دوم، به صورت اتوماتیک جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب می کنند و اگر قطر در گروه دوم در جمع دو تیم برتر قرار نگیرد به دلیل میزبانی مسابقات جهانی، در این مسابقات حضور خواهد داشت.

رییس فدراسیون هندبال گفت: ما برای افزایش انگیزه ملی پوشان خود پاداش ویژه ای برای آنان در نظرخواهیم گرفت و امیدواریم آنان همان گونه که در بازی های آسیایی گوانگجو حماسه ساز شدند، در مسابقات جام ملت های آسیا هم توانایی های خود را بار دیگر به هندبال آسیا نشان دهند و جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را بدست آورند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: هندبال ، پاداش ، جایزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار