مديرعامل سابق شرکت هواپيمايي آسمان گفت: شرکت هواپيمايي آسمان بدون تزريق منابع مالي با اتخاذ مديريت قبلي توانست بدهي کلان خود را پرداخت و از حالت تضعيف بيرون آيد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، رحمتيان در مراسم توديع و معارفه مديران شرکت هواپيمايي آسمان اظهار داشت: آسمان در طول چند سال گذشته دچار مديريت بحران شده بود زماني که من وارد اين عرصه شدم بعد از گذشت چند روز اين شرکت دچار تغيير و تحول شد.
 
وي افزود: شرکت هواپيمايي آسمان توانست با مديريت توانمند بدهي کلان را که از سالهاي قبل به صورت انبوه انباشته شده بود بدون تزريق منابع و با به کارگيري مديريت قوي اين بدهي را پرداخت نمايد و از حالت تزريق بيرون آيد.
 
رحمتيان تصريح کرد: اين شرکت با همکاري امور بازرگاني قرادادهاي انعقاد شده را بازبيني دوباره کرده و منابع را به طور عادلانه تقسيم کرده تا آرامش در آسمان برقرار شود.
 
مديرعامل شرکت هواپيمايي آسمان گفت: طي پنج ماه گذشته اين شرکت برنامه‌هايي در جهت توسعه و ارتقاي اين شرکت انجام داده که مهمترين آنها تشکيل کميته تخصصي و به کارگيري خرد جمعي، امضاي قراردادها براي کسب درآمد جديد و نيز تشکيل کميته علمي و فني اوورهال هواپيماها جهت نگه داشت در دستور کار خود قرار داده بود.
 
رحمتيان با اشاره به اينکه برنامه‌ريزي خدمات راهبردي را براي اولين بار در اين شرکت تشکيل داديم گفت: همچنين، شرکت هواپيمايي آسمان براي نخستين بار مرکز آموزش نيروي انساني را براي تقويت ارائه خدمات تشکيل داد.
 
وي گفت: اين شرکت با مشکلات مالي که مواجه بوده توانست با تلاش همکاران و کادر مديريت موفق به هدايت اين شرکت به سمت توسعه شود.

انتهاي پيام/ 
برچسب ها: شرکت ، هواپیمایی ، آسمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار