دانش آموزان شهر تهران با 10 طرح برگزيده در صدر جدول پانزدهمين جشنواره جوان خوارزمي قرار گرفتند .

 به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، مهزاد سادات حيدريان با طرح بررسي زبان و الگوهاي ترجمه در داستان هاي پريان  در رشته زبان و ادبيات فارسي  رتبه اول اين دوره از جشنواره را بدست آورد .
 
عليرضا كيا با طرح مهارت هاي زندگي در الحيات ، فلسفه و امير محمد نصراللهي و احسان اعظمي با طرح نرم افزار ارتباط داده هاي ناهمگون رتبه دوم پانزدهمين جشنواره جوان خوارزمي را كسب كردند .
 
فرهاد كمرئي ، با مجموعه داستان كوتاه ، علي رضا اسكندري و محمد حسين ابراهيمي با طرح نرم افزار آوا سنج ،فربد يادگاريان با طرح تبديل متن به سخن فارسي ، ياسمين نقوي ديوكلايي و هليا فتحي  با طرح تاثير عوامل روحي و جسمي بر انتخاب طعم به عنوان مدلي از تصميم گيري ، عليرضا روشن ضمير و عمران باتمان غليچ با طرح سيستم تاييد هويت مبتني بر تئوري رفتاري ، نگار نجيبي با طرح مجموعه آثار هنري ، و ارشيا غلامپور با طرح يادواره شهدا رتبه هاي سوم اين دوره از جشنواره را بدست آوردند .
 
هفت طرح رتبه سوم كشوري مربوط به رشته زبان و ادبيات فارسي، علوم اجتماعي ، سه  طرح  به رشته هنر و معماري  و دو طرح  متعلق به رشته كامپيوتر مي باشد .
 
لازم به ذكر است؛ 10 طرح برگزيده رتبه هاي 1 تا 3 كشوري حاصل تلاش 14 دانش آموزان مي باشد. در واقع 4 طرح دو نفره و 6 طرح يك نفره بوده است . 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: صدر ، دانش ، شهر ، تهران ، جشنواره ، خوارزمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.