امام جمعه بجنورد برمردمی بودن اجرای برنامه های دهه فجر در استان تاکید کرد

تاکید برمردمی بودن اجرای برنامه های دهه فجر در خراسان شمالی

امام جمعه بجنورد برمردمی بودن اجرای برنامه های دهه فجر در استان تاکید کرد

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی امروز در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر گفت: اجرای برنامه های دهه فجر در استان باید به گونه ای باشد که مردم هم در تصمیم گیری و اجرای برنامه ها مشارکت فعالی داشته و در متن و بطن کارها باشند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود : یوم الله دهه فجر خاطره ای فراموش نشدنی است که امروز ما با گرامیداشت دهه فجر به عالمیان نشان می دهیم که شکر این انقلاب را در هر زمان به جا می آوریم

وی افزود : مدیران ،مسئولان و مردم باید همچون 13 آبان ماه که درسی به یاد ماندنی به استکبار دادند در این مراسم حضور اقتدار گرایانه و قهرمانانه ی خود را به دنیا اعلام کنند.

استاندار خراسان شمالی نیز در ادامه مردم را رکن اصلی مراسم گرامیداشت دهه فجر خواند و افزود: مسئولان برای خدمت به مردم انتخاب شده اند و دستگاه های اجرایی استان باید به گونه ای با مردم برخورد کنند که حضور مردم در صحنه های سیاسی ،اجتماعی و فرهنگی را به همراه داشته باشد.

وی گفت : در برگزاری مراسم ها باید به کیفیت برنامه بیشتر از کمیت آن توجه شود و برای اثر گذاربودن برنامه ها بیش از پیش وقت بگذاریم.

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلغات اسلامی خراسان شمالی نیز در ادامه با بیان اینکه در سال گذشته 33 هزار برنامه به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر در استان برگزار شد، افزود:درصددیم برنامه دهه فجرامسال نیز هرچه با شکوهتر از سال گذشته در استان اجرا شود.

حجت الاسلام سالاری توسعه ستادهای مردمی و صنفی دهه فجر انقلاب اسلامی به ویژه در کانون ها و تشکل های موثر مردمی شامل مساجد،پایگاههای مقاومت بسیج،کارخانه ها ،مراکز آموزشی ،اتحادیه هاو سازمان های مردم نهاد را از جمله برنامه های دهه فجر عنوان کرد./ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.